Loading...

Všeobecné obchodní podmínky

1./ Identifikace obchodní společnosti

ČeMeBo Electronic a.s.
Poříčí 2396/42, 67801 Blansko (CZ)
zapsána v obchodním rejstříku krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 8645
IČ: 14090937 / DIČ: CZ14090937
zveřejněné BÚ plátců DPH:
CZ 123-5781400287/0100
EUR 123-5789290297/0100

2./ Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou nedílnou součástí každého obchodního vztahu uzavíraného mezi dodavatelem ČeMeBo Electronic a.s. (dále jen „dodavatel“) a kupujícím – právnickou osobou (dále jen „odběratel“). Smluvní vztahy mezi dodavatelem a odběratelem se řídí těmito všeobecnými obchodními podmínkami, smlouvou (tj. řádně akceptovanou objednávkou) a příslušnými ustanoveními právních předpisů České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) a zákonem č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOK“).

Ustanovení těchto VOP se stávají součástí smluvního vztahu mezi dodavatelem a odběratelem přijetím a potvrzením závazné objednávky ze strany dodavatele. Obě strany souhlasí s obsahem těchto VOP a výslovně prohlašují, že je jim jejich obsah znám. Ujednání v objednávce má přednost před VOP jen tehdy, pokud bude výslovně potvrzeno oběma stranami.

3./ Náležitosti poptávky a objednávky

Poptávku a objednávku může odběratel zaslat písemnou formou těmito způsoby:

  • a) přes webový formulář na stránkách společnosti

  • b) e-mailem na obecnou adresu sales@cemebo.cz, případně na emailovou adresu konkrétního zaměstnance dodavatele

V poptávce a objednávce vždy uvádějte:

  • - obchodní jméno odběratele, IČ/DIČ

  • - dodací adresu vč. kontaktní osoby a spojení (telefon, nebo telefon a email)

  • - číslo objednávky, název DPS, při opakované výrobě 13místný kód DPS

  • - typ základního materiálu, počet kusů vč. ročního výhledu

  • - gerber data s podklady pro výrobu DPS a šablon pro osazení (bude-li třeba)

  • - jiné technické a technologické údaje ovlivňující vlastnosti výsledného produktu, nebo jeho vyrobitelnost

  • - preferovaný termín a způsob dodání

Objednávka je pro odběratele závazná okamžikem jejího odeslání dodavateli. Smluvní vztah mezi odběratelem a dodavatelem však vznikne až řádnou akceptací objednávky ze strany dodavatele.

4./ Zpracování dat a výrobní (technologické) možnosti

Zpracujeme vámi poskytnutá data ve formátech:

  • a) pro motivy (Gerber 274X, Eagle soubor *.brd, CAM 350 verze 6 – 10.7)

  • b) pro vrtání (Excellon, Sieb & Meyer)

  • c) ostatní formáty po domluvě s TPV

Cenová nabídka bude pro českou výrobu připravena nejpozději v průběhu jednoho pracovního dne ode dne doručení objednávky dodavateli, a vyrobitelnost budeme posuzovat na základě technologických možností zveřejněných na webových stránkách společnosti, které jsou pravidelně aktualizované. Zpětná vazba pro kooperaci pro EU i Čínu, netrvá obvykle déle než dva pracovní dny.

Za předpokladu, že nemá odběratel možnost zaslat k poptávce všechny požadované parametry a data, dodavatel je doplní na základě obvyklé praxe a seznámí s uvedeným vhodným způsobem odběratele. Výroba schválené objednávky nezačne před doplněním požadovaných podkladů ze strany odběratele. Náklady pro technickou přípravu výroby budou účtovány pro každou novou zakázku zvlášť, a jsou jednorázové. Jejich výši, budou-li součástí technické přípravy výroby, poskytne obchodní oddělení společnosti v rámci cenové nabídky.

5./ Platnost cenové nabídky, změny a storno výroby

Platnost cenové nabídky je 30 kalendářních dní od data jejího vystavení, pokud není v cenové nabídce ujednáno jinak. Jakákoliv změna zadávací specifikace může mít za následek nutnost aktualizovat cenovou nabídku.

V případě změny nebo storna výroby, pro již rozpracované dodávky vč. přípravy technické a projektové dokumentace, budou ze strany dodavatele vyčísleny k tíži odběratele reálné náklady s tímto spojené.

Každá úprava výrobních dat, změna produkce, nebo storno objednávky, musí být dodavateli ze strany odběratele zaslána prokazatelným a zpětně doložitelným způsobem, tj. např. emailem.

6./ Výrobní termíny

Výrobní možnosti budou komunikovány ze strany obchodního oddělní dodavatele pro každou výrobní zakázku zvlášť, a jako počátek lhůty pro výrobu se rozumí následující pracovní den po finální akceptaci objednávky ze strany dodavatele.

7./ Dodací podmínky a expedice zboží

Cena zboží nezahrnuje aktuálně platnou výši DPH, balné a přepravní náklady. Zboží je přichystáno ve výrobním závodu dodavatele. Dodací podmínky a přechod nebezpečí škody na věci: EXW Poříčí 2396/42, 67801 Blansko INCOTERMS 2020 v souladu s mezinárodně platnými obchodními dodacími podmínkami.

Osobní odběr zboží je možný ve výrobním závodě dodavatele každý pracovní den v rozmezí 08:00-14:30, nebylo-li např. z důvodu celozávodní dovolené určeno jinak.

Pro odeslání balíkových zásilek využíváme dopravce PPL CZ s.r.o., kdy se přepravní podmínky řídí jejich aktuálně platnými VOP zveřejněnými v aktuální podobě na internetových stránkách www.ppl.cz. Každá zásilka je standardně pojištěná na hodnotu 50 000,- bez DPH. V případě potřeby nadstandardního krytí, je odpovědností odběratele na tuto skutečnost upozornit dodavatele. Neučiní-li tak odběratel, neodpovídá dodavatel za jakoukoliv újmu vzniklou odběrateli v důsledku přepravy, nebo v souvislosti s ní. V případě potřeby rozdělení zásilky z důvodů rozměrů a hmotnosti, odesíláme balíky o maximální jednotkové váze do 20 kg / 1 ks.

Paletová přeprava je ze strany dodavatele komunikována individuálně pro každý konkrétní případ.

8./ Přechod vlastnického práva

Odběratel nabývá vlastnické právo k výrobkům a výrobní dokumentaci teprve úplným zaplacením kupní ceny dodavateli. Podmínkou převodu vlastnického práva je zároveň uhrazení všech předchozích pohledávek odběratele vůči dodavateli.

9./ Přejímka zboží odběratelem a uplatnění vad způsobených přepravcem

U veškerých zásilek je povinností odběratele zkontrolovat přijímané zboží ohledně vad způsobených přepravou, a v případě pochybností tuto zásilku:

  • a) před dopravcem otevřít a na místě vizuálně zkontrolovat neporušenost obsahu

  • b) nepřevzít a vrátit zpět odesílateli

V obou případech do přepravního listu doplnit informaci nutnou k následnému úspěšnému uplatnění reklamace, co a jak bylo zjištěno a udělat si kopii pro další řízení.

Při převzetí poškozené zásilky, je povinností odběratele uchovat původní obalový materiál až do úplného uzavření reklamačního řízení s dopravcem. Tímto není dotčena povinnost zaznamenat informaci o poškození do přepravního listu od dopravce.

Tímto článkem těchto VOP není dotčena zákonná povinnost odběratele zkontrolovat při převzetí dodané zboží a případně bez zbytečného odkladu vytknout dodavateli veškeré zjevné vady zboží.

10./ Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace zboží)

Uplatnění práva z vadného plnění ze strany dodavatele, se provádí prokazatelným a doložitelným způsobem, tzn. písemnou formou, např. emailem, nebo doporučeným dopisem. Nezbytnou součástí pro uplatnění práva z vadného plnění musí být reklamační protokol vč. těchto náležitostí:

  • - 13místný kód DPS, název reklamovaného zboží

  • - číslo faktury / objednávky / dodacího listu

  • - konkrétní popis reklamovaného problému vč. fotodokumentace

Práva z vadného plnění ohledně skrytých vad je odběratel oprávněn uplatnit ve lhůtě 12 měsíců ode dne převzetí zboží. Právo z vadného plnění lze uplatnit jen u těch vad, které mělo zboží již při převzetí, ačkoliv se projevily až později.

Není-li sjednáno jinak, součástí reklamačního řízení bude úplné dodání vadného výrobku do sídla dodavatele. Náklady na protiplnění bude hradit dodavatel pouze v případě, že se prokáže reálná vada způsobená jeho vlastním výrobním procesem, případně procesem kooperujícího dodavatele. Náklady na protiplnění dodavatel nenese v případě zboží, s kterým bylo neodborně zacházeno (manipulace, skladování, porušení technologických postupů aj.).

11./ Skladování a spotřeba zboží

Doporučenými skladovacími podmínkami jsou suchý a dobře větraný sklad bez prudkých teplotních změn, temperovaný na teplotu 0 až 25 °C, s maximální relativní vlhkostí do 55 % a bez chemických vlivů okolního prostředí. Desky musí být uloženy ve vodorovné poloze v přiměřeném počtu, aby nedocházelo k deformaci.

Pro manipulaci a následné zpracování je nutné dodržet následující:

  • - uložení DPS v originálním vakuovém balení až do doby finálního zpracování

  • - při manipulaci s DPS používat rukavice a vyhnout se kontaktu s pokovenými oblastmi, zejména nezanechat otisky prstů na ploškách (zvláště kritické pro povrchovou úpravu ENIG a OSP)

  • - nevystavovat DPS působení korozivních plynů nebo kapalnému prostředí

  • - nevystavovat DPS přímému slunečnímu svitu a nestandardním podmínkám viz doporučené skladování

Oboustranné DPS je nutné před osazováním rozbalené temperovat na výrobní lince při 23 až 28 °C, minimálně 1 pracovní směnu. Vícevrstvé DPS je nutné sušit/temperovat při 70 °C 12 až 16 hodin a před osazováním nechat vychladnout na teplotu 23 až 28 °C (pro všechny povrchové úpravy). Tato procedura napomáhá ke stabilizaci DPS a redukuje vlhkost v laminátu před montáží.

12./ Záruka na zboží

Standardní záruka na DPS, které jsou vyrobeny v našem závodě je 1 rok za splnění a zachování správných skladovacích podmínek (viz výše). Tato záruka se vztahuje na DPS s povrchovou úpravou imerzní zlacení (ENIG) a HAL, a to bez porušení ochranného originálního balení.

POZOR: V případě porušení ochranného originálního balení je lhůta pro zpracování 7 dní!

DPS s povrchovou úpravou OSP mají dobu záruky 3 měsíce (opět při zachování správných skladovacích podmínek a při neporušení ochranného originálního balení). Je však možné povrchovou úpravu obnovit po uplynulé skladovací lhůtě. Více informací vám poskytne obchodní oddělení naší společnosti.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné počínaje dnem 15.03.2025