Loading...

Obchodní podmínky

JAK OBJEDNAT

Objednávku zašlete vyplněním formuláře na našich webových stránkách, nebo písemnou formou - e-mailem.
Objednávky zaslané přes webový formulář vyřídíme přednostně.
DPS zpracujeme na základě Vámi zaslaných technických podkladů a specifikace.


V objednávce uvádějte:

  • obchodní jméno odběratele, IČ a DIČ, číslo objednávky, název DPS, 13-ti místný kód DPS (pouze při opakované výrobě)
  • počet kusů
  • dohodnutou cenu
  • u nových DPS číslo cenové nabídky
  • termín dodání
  • způsob dodání – osobní odběr nebo náš smluvní přepravce
  • dodací adresu (v případě, že se liší od fakturační adresy)

Veškeré změny spojené s objednávkou zasílejte písemnou formou.
Termín expedice se počítá od oboustranného potvrzení všech dat vč. ceny, viz. tabulka.
V případě požadavku na změnu nebo na storno objednávky účtujeme rozpracovanou výrobu a náklady s tímto spojené.
Po Vašem schválení se DPS zadá do výroby, následně Vám bude zasláno potvrzení objednávky, které nahrazuje v plném rozsahu kupní smlouvu.

JAK ZAPLATIT

Po obdržení faktury uhradit zboží na uvedený účet ČeMeBa s. r. o. dle dohodnuté splatnosti uvedené na daňovém dokladu.

  • bankovním převodem
  • dobírkou
  • hotově při převzetí zboží

JAK ZBOŽÍ DOSTANETE

Vyrobené DPS jsou standardně baleny do vakuových obalů.
Ke zboží je přiložen dodací list a osvědčení o kvalitě.
Odchylky od objednaného zboží jsou přípustné jen po dohodě se zákazníkem.
Způsob předání dokončené zakázky je součástí objednávky.

Pokud není v objednávce uvedeno jinak, platí následující:

  • Osobní odběr
    - kupující dostane informaci, že je zboží k vyzvednutí
    - výdejní doba expedice je 7:00 do 15:00
    - možnost výdeje i mimo výdejní dobu je možné po domluvě
  • Zaslání přepravou
    - s kupujícím je dopředu domluven způsob přepravy

Pokud není písemně sjednáno jinak, hradí dopravu a balné kupující (Ex Works).
U veškerých zásilek musí příjemce bezprostředně po obdržení zkontrolovat případné poškození vzniklé přepravou.

CO DĚLAT, KDYŽ JE V DODÁVCE NĚCO ŠPATNĚ

Kroky ze strany kupujícího:
  • Reklamaci zašlete formou e-mailu, který musí obsahovat:
    - přesný popis reklamace
    - 13-ti místný kód
    - název reklamovaného zboží
    - datum expedice / evidenční číslo objednávky
    - přiložené fotky s popisem závady
  • Veškeré reklamované kusy musí být vráceny do firmy ČeMeBo
  • Reklamace bude řešena pouze v případě, že DPS jsou dodány firmou ČeMeBo

Kroky ze strany ČeMeBo:
  • Ihned po přijetí reklamace budete telefonicky kontaktováni, kde bude domluven termín plnění a jakou formou bude reklamace vyřízena:
    - výrobou náhradních kusů
    - opravou
    - dobropisem
  • Po uzavření reklamace obdržíte reklamační protokol
  • 8D Report zasíláme na žádost kupujícího
  • Ukončení reklamace do max. 30 dnů od zaevidování reklamace (ve výjimečných případech se doba ukončení reklamace může prodloužit)

DOPORUČENÉ SKLADOVÁNÍ

  • suchý dobře větraný sklad
  • teplota 5 °C až 35 °C
  • bez prudkých teplotních změn
  • s maximální relativní vlhkostí 70 %